Suckar över allting!?


jag är sjuk? så bakar jag alltid. eller nej snarare oavsett om är sjuk eller ej bakar jag ändå nästan varje dag men då menar jag asså att baka kanelbullar då ;) ska fixa lite vaniljbullar idag liksom. meeen va fan jag suckar över allting. orkar inte å äta mcdonke å pizza å massa ost å ost å bakelser å allt... massa glass å choklad å pommes 100%. och ändå tjatar folk på mig att jag är för smal. vad ska jag göra då?? jo jag vet att jag är "fulsmal" just nu men jag äter som fan å orkar att träna så det är väl okej så!? det är inte lätt att gå upp i vikt ser jag? försöker iallafall gå upp 5 mer -ja. (å ja jag veet jag har en biigfinne, minst en iallafall så tyst m er ;)) ska nu prommis å käka mcdonke m twiny. sen bakdags å krya på mig :$

update: ett tips t er som vill gå ner i vikten- ät som fan, ät så mycket att ni dör, att ni får matkoma... ät och ääääät bara! det var så jag gjorde å gör... helt perfect. "drömdiet" får det heta så å ut med GI eller va fan såna hette... helt bullshit.

Kommentarer
Postat av: Anonym

så såg du inte när du träffade mig! vilket är bra ;) brydiginteomandra- så länge du mår bra <3

2011-03-15 @ 14:49:01
Postat av: sofia

eller så börjar du med tung styrketräning, gick upp 4 kg nästan direkt men samma kroppsform lite större kanske men inte mycket

2011-03-15 @ 15:05:19
Postat av: bea

sofia: sant? form dirr tack för tips :)

2011-03-15 @ 15:33:04
Postat av: Anonym

jag ser finnet iaf ;)

2011-03-15 @ 22:28:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0