Hittar ej på nåt jag vill göra nu så det här får de va.

Nämn något som gjorde dig glad igår?: när någon sa jag var fin.
Vad gjorde du kl 08.00 imorse?: jag sov å drömde då?
Vad gjorde du för 15 minuter sedan: lagade mat
Det senaste någon sa till dig: jag ska titta på det sen.
Vad har du druckit idag: mjölk, coca cola, fanta. (noll vatten idag hemskt!?)
Vad var det senaste du åt: pasta m korvgryta just nu :)
Vad var det senaste du köpte: present till henne
Vad är det väder hos dig nu?: regn?
Godaste glassmaken: kan ej välja... vanilj m chokladsås, banan, kex måste de va.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: ja
Drömmer du mardrömmar: tror inte, inte på jättelänge
Favoritklädsel: leggings
Vad ska du göra härnäst: surfa runt å kolla om ska på museum imo
Höger eller vänsterhänt: högerhänt
Humör just nu: glad
Favoritgodis: surt
Kläder just nu: leggings å kofta
Sommarplaner: utomlands, träningar å bad.
Hur många kuddar sover du med: 4
Morgon eller nattmänniska: båda och, skumt!?
Är du kittlig: ja
Stjärntecken: jungfru

Kommentarer
Postat av: Bella

:)

2011-01-08 @ 23:46:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0