I dont know... vems kontakter e bättre? ;)

jag har en kompis som har massa kontakter m killar som jobbar som bartender, dörrvakt och sånt. så går entre gratis, vipgäst å sånt... eller jag som har massa skitbra kontakter m de som jobbar på sjukhuset, läkare, sjukgym...? ;) hon sjuksköterska å hon anja pärsons sjukgym och en läkare... för sjukt bra eller ska man inte gläjda över det? undrar jag över något bara att smsa, å få gratis medicin, förtur i kön å allt... för sjukt bra jag gillar nog mina kontakter bättre än såna trasiga killar? ;) eller ja va tycker ni!? :D trots allt är det fyfan m allskador... =/ men ändå är det enda sätt få mig att träna.. hur sjukt!? :D utan skador skulle jag kanske inte träna så här...!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hellre såna kontakter som du har än de killar... jag ointresserad gratis entre och sånt.

2011-02-01 @ 20:12:12
Postat av: sofie

fick veta att du menade mejj.. VAAAAHHH??! du lite fantasi nu va? men förstår dig endå hihihi.. ofc är dina kontakter bättre, högutbildade personer ju ;)

2011-02-01 @ 23:10:33
URL: http://konstgjord.devote.se
Postat av: Pip

Haha! Vilken fråga, i princip spelar det ingen roll vems är bättre. Både är bra att ha ;)



Men folket i samhället bör prioritera sin hälsa framför festande = dina kontakter är mer värda att ha :D

2011-02-02 @ 15:04:42
URL: http://gezeliius.blogg.se/
Postat av: linda & azi

HAHAHAHA ;D både och är bra! ;)

2011-02-02 @ 15:51:07
URL: http://astirazalea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0