Right right, I am back for u!

man blev så skraj men samtidigt inte. hur nu ska man säga. så så många som blev tokiga att jag avslutat min blogg. herregud. de människorna som inte klarar utan min blogg är galna!? men jaja nu är jag tillbaka. men är inte så säker på om jag kommer att blogga lika flitigt som förr. men kan försöka för er skull men kanske blir de inte precis en sån personlig blogg. ummie. kommit precis hem från a´dam, och har inte ens tagit nån bild, det säger väl allt. min passion till min gammal kamera är inte lika wow längre? usch usch.
- men värt att försöka. poff! ;)

Kommentarer
Postat av: grodan

nu är jag mycket glad ;)

2009-10-08 @ 14:26:55
URL: http://miau.devote.se
Postat av: tilla

sötoo!



jag tror också du vill se vilka som saknar din blogg! ;)

Är så glad!

2009-10-08 @ 16:08:46
Postat av: fanny

ja tyvärr är jag galen ;) jaa pga din kamera suger nu? ;D smackis

2009-10-08 @ 19:17:26
URL: http://fannyviamobil.blogspot.com
Postat av: Bella

Herregud, jag är fan inte galen :)



Det är bara så härligt att läsa din blogg, du kanske inte har insett det än men din blogg är alltid kul. Vi kan ju inte träffas när vi vill, därför vill jag se dig "leva livet" genom bloggen ;)

2009-10-14 @ 19:43:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0